E-mail marketing.

E-mail marketing.

Servicii de email marketing

Creste-ti vanzarile cat ai zice… mail.

Atunci cand faci reclame pe Google, nu vei ajunge niciodata la toti cei care sunt dispusi sa iti cumpere produsele sau serviciile. Vei investi timp si resurse financiare importante, iar la sfarsitul zilei nu vei putea clarifica in totalitate modul in care acestea au fost cheltuite. Aici intervine marketingul prin email, care in ultimii ani a castigat teren important in consolidarea relatiilor cu clientii deja existenti. Utilitatea unei campanii de marketing poate deveni imediat vizibila, daca in crearea ei s-au respectat anumite bune practici.

Tu ce vrei sa transmiti prin serviciile de email marketing?

O campanile de marketing porneste de la premisa ca audienta careia ii trimiti emailuri este compusa din persoanele care s-au abonat la newsletterul tau, fiind deja interesate sa afle mai multe despre brandul tau.

O campanie de marketing are un potential urias, doar daca este utilizata cum trebuie. Pe langa partea de creatie si concepere a textului de copy pentru email, este importanta si calibrarea asteptarilor pe care le au clientii in legatura cu relatia desfasurata prin intermediul emailurilor. Campania ta va intoarce rezultate pozitive doar daca vei reusi sa respecti asteptarile create clientului in legatura cu frecventa emailurilor si scopul acestora. Ar fi cu totul nefast, spre exemplu, daca ai promite clientului sa trimiti un mail saptamanal, dupa care sa trimiti de 3 ori pe saptamana sau invers.

In mod ideal, atingerea unui angajament propice al clientilor nu se realizeaza doar prin trimiterea unor prezentari promotionale, ci si prin mentinerea unei relatii constante, in care clientul este mereu constient de prezenta ta pe piata. Astfel incat, daca vrei sa livrezi update-uri de produs de doua ori pe an, indicat ar fi sa mentii alerta atentia clientului chiar si intre aceste doua update-uri, prin trimiterea unor emailuri ‘de mentenanta’ cu continut de calitate si prietenos, care sa consolideze relatia.

Ca in orice alt caz in care iti doresti atingerea unui obiectiv clar, este esential sa poti trasa si analiza rezultatele obtinute pe parcurs pentru a sti ce anume necesita optimizare. In cazul marketingului prin email, cele mai importante indicative sunt rata de deschidere a emailurilor, rata de click a linkurilor din email (‘click-through rate’) si rata de dezabonare.

Intr-adevar, la acest capitol campaniile de marketing pot performa mult peste asteptari, oferind rezultate nesperate cu un minim de efort.

Transforma-ti ideea in business!